dag 3 - attack (update)

vaknade och kände mig inte särskilt hungrig trots att jag åt en tidig middag och var uppe sent! greeejt. men när jag stekte på omelett och kände doften blev jag vrålhungrig. haha.

ikväll ska jag på fest. har bestämt mig för att inte dricka. lite uppoffringar får man lov att göra, i alla fall under attack-fasen som bara kommer pågå idag och imorgon också.
när den är slut tänker jag inte följa dieten slaviskt. (bara de här första fyra dagarna) vill kunna festa, dricka, äta någon fin middag ute ibland. tar upplägget sen när det är dags. fokus på nuet!

dag 3:
frukost: omelett (1/2 hackad nötfärsbiff, 2 äggvitor)
lunch: keso & miniyoggi, 1 stor nötfärsbiff, massa minikeso
middag: 1 kokt laxfile

update: har varit sjukt hungrig och sugen och trött och seg idag. blä! och ikväll ska jag alltså på fest där mina bästa vänner ska äta mat och dricka alkohol. fan vad rolig jag känner mig då. men jag vill inte sitta hemma och uggla!

puss!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej! Nyligen bestämde jag mig för att lista Sverigs samtliga bloggar inom ämnet hälsa. Däribland områden såsom recept, näringslära, viktnedgång, träning, livsstil och sjukdomar. Eftersom din sajt passar in där så skulle jag gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-04 @ 00:24:07
URL: http://biggest-loser.se/
Postat av: Maria

Hej!!



Om du vill hitta andra Dukanare så har vi startat ett forum på svenska här...



http://dukan.forum24.se

2011-02-02 @ 09:09:15
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: sture

Du glömmer väl inte mellanmålen???.... och vattnet

2011-03-05 @ 22:11:17
Postat av: Fatty

Heeeeej, minns du mig? Fattybloggen och du med bloggen Neer.. :) Ville bara säga hej, det var några år sedan..



Kram

2011-09-10 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0